torsdag 18 februari 2010

Nu har jag visat matte, var skåpet ska stå...

Var ute och åkte den hjulförsedda lådan tillsammans med matte igår. Av någon anledning så är jag tvungen att sitta i en bur, det tycker jag inte om!! Så vad gör en kreativ ung herre då?, naturligtvis så löser jag problemet.
Lätt som en plätt tyckte jag och fixade upp burens låsanordning. Matte blev aningens paff när jag satte mig på golvet bredvid henne, hon stannade bilen och stoppade in mig i buren igen. Hon var väldigt noga med att se till så att den verkligen var stängd och låst som den skulle, snacka om att hon blev lång i ansiktet när jag satt och välkomnade henne i framsätet när hon skulle köra vidare.
Det var en syn som inte gick av för hackor, vill jag lova.
Tyvärr så tyckte inte matte att det var så bra gjort, hon stoppa tillbaka mig i buren och låste den med en hake, fy bubblan vilket fusk. Jag blev verkligen arg och det fick matte höra så det så.

Jag ska nog komma på ett nytt sätt att komma ur denna hemska uppfinning som heter bur, vänta bara.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar